نکاتی ارزشمند برای سازندگان محترم درباره کلیدهای لمسی

خانه هوشمند پارمیس | کلید لمسی

نکاتی ارزشمند برای سازندگان محترم درباره کلیدهای لمسی

نکاتی ارزشمند برای سازندگان محترم درباره کلیدهای لمسی 286 176 admin

طی سالیان گذشته ، در تمامی بخش های اجرایی ساختمان ، نظیر اسکلت ، لوله کشی ، دیوار ، سقف ، کف ، یراق آلات ، درب ها و کابینت و هزاران هزار محصول و روش و متریال متنوع به مشتریان معرفی شده است . این درحالی است که کلید های برق سالیان سال است که به صورت صرفاً مکانیکی و آن هم از جنس پلاستیک تولید شده و نوآوری تازه و قابل عرضه ای را دراین حوزه شاهد نبوده ایم . کلید های لمسی پارمیس ، که قابلیت نصب بدون هرگونه تخریب بر روی بستر سیم کشی سنتی را داراست آن تحولی است که صنعت ساختمان ، سال ها انتظار آن را کشیده و کاربری این پدیده نو ظهور توانسته است پروژه های ساختمانی را شاخص و متمایز نموده و خواب سرمایه سازندگان را با فروش سریعتر واحدها به حداقل برساند تا جاییکه امروزه بسیاری از خریداران ، استفاده از محصولات پارمیس در یک پروژه را شاخص کیفیت و به روز بودن دانسته و در تصمیم برای خرید به آن توجهی ویژه می نمایند . مستدعی است، شما سازنده محترم می توانید برای همراهی بهتر ، با این تحول ارزشمند و نوظهور ، مواردی را که در ذیل می آید با دقت مطالعه کرده و از آن در استفاده مطلوب تر از این محصول ارزشمند در پروژه های ساختمانی خود بهره ببرید.

  • یک کلید لمسی با کیفیت و زیبا می تواند در جمع بندی طراحی داخلی واحد ساخته شده تاثیری را بگذارد که بسیاری از عیوب ریز و درشت کار را با خیره کردن چشم ها به سمت خود ، بپوشاند .

  • شما سازنده محترم می توانید درهنگام ساخت ، با اخذ مشاوره از متخصصین گروه پارمیس ، هزینه های خود برای استفاده از کلیدهای لمسی را به میزان قابل توجهی کاهش دهید .

  • در طراحی اولیه سعی کنید به جای استفاده از کلید های دوپل متعدد از کلید های چهارپل پارمیس استفاده کنید تا هم در میزان لوله گذاری و هم میزان سیم کشی صرفه جویی نقدی قابل توجهی داشته باشید.

نظر به اینکه کلیدهای لمسی پارمیس امکان کنترل توسط ریموت رادیویی را دارند دیگر نیازی نیست در چهار طرف سالن از کلید استفاده نمایید . شما با انتقال کلید ها به یک سمت سالن می توانید ضمن تجمیع کلید ها وتبدیل دوپل های پراکنده به چهار پل مجتمع و کاهش جدی هزینه ، میزان ترک های محتمل بر روی لوله های نصب شده درچند طرف سالن را در نهایت به یک ترک و یک سمت سالن کاهش دهید .

  • هنگام نصب کلیدهای لمسی سعی نمایید از نصاب مجاز و مورد تایید شرکت استفاده نموده و یا نصاب خویش را با نماینده پارمیس جهت اخذ آموزش سریع ، آشنا نمایید . داخل بسته محصولات پارمیس سر سیم به میزان کافی موجود بوده و نصب آن جزء استانداردهای الزامی می باشد . نصاب می بایست در هنگام نصب ، گونیا بودن کلید ها و تراز بودن با یکدیگر را مد نظر قرارداده و سپس اقدام به بستن پیچ و نصب نهایی نماید.

  •  هیچ ارزانی بی علت و هیچ گرانی بی حکمت نیست . فریب قیمت های فریبنده را نخورده و از خرید از برندهای متفرقه و یا محصولات بدون برند حک شده روی پانل (NO NAME) خودداری نمایید . اعتبار ثروتی است که به سختی حاصل و به راحتی زائل می شود.

  • استفاده از یک کلید لمسی ارزشمند و با کیفیت ، موید تمامی زحمات شما از ابتدا تا تکمیل نهایی بوده و بالعکس . مشتری شاید نتواند از کیفیت باطن کار شما آگاه شود ولی به راحتی می تواند با ارزیابی ظاهر کار ، باطن کار را تجسم و تصمیم گیری نماید .

  • از فروشنده جزئیات و نحوه ارائه خدمات پس از فروش را جویا شده و برای ارائه هر چه بهتر از وی قرارداد خدمات مطالبه نمایید .

  • نصاب باید در موقع نصب ، کیفیت تجهیزات و آمپر روشنایی های استفاده شده را مد نظر قرار داده و ازانطباق آمپر مصرفی خط روشنایی و آمپر مجاز کلید ها اطمینان حاصل نماید .
  •  اگر تمامی ملاحظات طراحی بر اساس کلید های لمسی را رعایت کنید با توجه به رعایت ملاحظات در کاهش هزینه کلید و سیم کشی و تاثیر استفاده از این نوع کلید در فروش و مبلغی که شما برای نصب این تجهیزات در قیمت منظور می نمایید مطمئن باشید تصمیم شما برای استفاده از این تجهیزات در پروژه ، با توجه به قیمت حداقل هر متر آپارتمان در کشور ، تصمیمی اقتصادی و فراتر از آن بسیار هوشمندانه خواهد بود.

  •  هرگونه سوال یا ابهامی را با کارشناسان فروش شرکت در میان گذاشته و ما را با ارتباطات تنگاتنگ در خدمت رسانی موثرتر ، یاری رسانید .