کلیدهای لمسی پارمیس و مزیت های آن

کلید لمسی چهار پل طلائی | کلید لمسی پارمیس

کلیدهای لمسی پارمیس و مزیت های آن

کلیدهای لمسی پارمیس و مزیت های آن 659 600 admin

کلیدهای لمسی پارمیس و مزیت های آن 

سیستم خانه هوشمند پارمیس ، نسل جدید کلید روشنایی که به صورت لمسی عمل کرده و علاوه بر آن از راه دور نیز با کمک تکنولوژی رادیو فرکانس قابل کنترل است .

پارمیس اولین تولید کننده کلید لمسی در کشور با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و با توجه به نیاز بازار مسکن توانسته است این محصول را به صورت کالایی لوکس و در عین حال کاربردی به عنوان ساده ترین و مقرون به صرفه ترین و کم ریسک ترین نوع هوشمند سازی ساختمان ارائه نماید .

همانطور که همه می دانیم هوشمند سازی ساختمان ها و یا  امروزه یکی از مهمترین استانداردهای ساختمان در سطح دنیا می باشد و هوشمند سازی دیگر فقط یک جنبه نمادین ندارد .

از قابلیت های سیستم خانه هوشمند پارمیس می توان به  سیستم های کنترل روشنایی ، کنترل پرده برقی و یا شیدها و آفتابگیر های متنوع ، کنترل تجهیزات ریموت دار مسکونی به صورت کنترل و ارسال و دریافت امواج  رادیو فرکانس  و امواج مادون قرمز  اشاره نمود .

کارایی این روش برای خاموش و روشن کردن و یا حتی تغییر ست پوینت های وسایلی مانند تلویزیون و اسپلیت ، سینمای خانواده و هرنوع تجهیز ریموت دار توسط ریموت کنترل یا اپلیکیشن اختصاصی خانه هوشمند پارمیس علاوه بر کنترل کلید های لمسی به این شکل بسیار بالاست .

وقتی به موارد فوق امکان مانیتورینگ دوربین های مدار بسته ساختمان  و کنترل و مشاهده وضعیت کنونی تمام تجهیزات را از راه دور و از هر جای دنیا به وسیله گوشی موبایل اضافه کنیم جذابیت سیستم خانه هوشمند پارمیس دوچندان خواهد بود .این شیوه کنترلی روی بستر اینترنت و پیامک قابل اجرا خواهد بود .

سادگی نصب ، زیبایی ، تنوع رنگ ، چهارسال ضمانت تعویض بدون قید و شرط و عدم نیاز به سیم کشی جدید یا تغییر در سیست الکتریکال سنتی همه و همه از ویژگی های منحصر به فرد سیستم خانه هوشمند پارمیس است .

کلید های لمسی پارمیس دارای پنل ششه ای ضد خش و با بهره گیری از جدید ترین تکنولوژی صفحات لمسی ( تاچ خازنی ) تماما طبق استاندارهای اتحادیه اروپا تولید شده و از ولتاژ 80 تا 240 نیز قابلیت استفاده دارد .

در این نوع کلید به دلیل ایجاد جرقه کانتکت داخل رله امکان ایجاد حریق  حتی با وجود نشت گاز وجود ندارد.

نویسنده : بهروز نعمتی – متخصص هوشمند سازی از جزیره کیش – 1395/03/30