با یک کلید لمسی دو چراغ روشن کنید!!!

با یک کلید لمسی دو چراغ روشن کنید!!!

با یک کلید لمسی دو چراغ روشن کنید!!! 1200 762 admin

با یک کلید لمسی دو چراغ روشن کنید!!!
.
بحث خرید کالای ایرانی و خارجی و حمایت از تولید داخلی و وطن پرستی و ایران دوستی و در مقابل آن، وطن فروشی و فروش کالای بیگانه و بی هویتی و بها دادن به مصنوعات غیر ایرانی و… مقوله ای است که همواره در مجلات و کتب و همایش ها و …. به طور مفصل به آن پرداخته می شود و روزی نیست که سخنرانان ماهر، با آب و تاب از آن نگویند و در رسای مصرف تولیدات وطنی شعرهای بی بدیل نسرایند و در نهایت تمامی آنان وقتی در جایگاه عمل قرار می گیرند فراموشی را پیشه کرده و در جستجوی لاستیک کره ای برای اتومبیل خود و شیر آلات ایتالیایی برای منزل مسکونی خویش می باشند، کت و شلوار انگلیسی و کفش ترک می پوشند و به شعور والای خویش در تنظیم دکور شخصیت خویش می بالند و به راستی چه خوب گفته اند دانایان دلسوز که ما ایرانیان فقط  اهل شعاریم و به گاه عمل سست اراده و بی اختیار .
وقتی کالایی در کشور عزیزمان ایران، به دست توانمند مهندسین ایرانی طراحی و تولید می شود چه لزومی دارد کالای بی کیفیت چینی را به مصنوعات ارزشمند کشورمان ترجیح دهیم تا جایی که بعضاً حاضریم کالای چینی بی کیفیت را، به صرف اینکه عنوان خارجی دارد به راحتی مصرف نموده و کالای ایرانی را به صرف ایرانی بودن، بدون حتی یکبار امتحان، بی کیفیت بنامیم.
در مورد همین محصولات پارمیس، بارها و بارها شنیده و دیده ایم که کلید های لمسی پارمیس را در بازار تحت عنوان چینی درجه یک، تایوانی سفارش ایران و ایتالیایی و…. به مشتری معرفی کرده اند و مشتری هم با خوشحالی کلید لمسی پارمیس ایتالیایی!!! را خرید کرده و در واحد مسکونی خویش نصب می نماید و ساعت ها برای مهمانان خود از کیفیت آن تعاریف مفصلی ارائه می دهد  و وقتی به صورت اتفاقی متوجه می شود که محصول ایرانی است  بناگاه تمامی آن تعاریف مفصل را  فراموش کرده و از خرید صورت گرفته احساس ضرر می کند.
روی سخن نگارنده با همه کسانی است که باور دارند که باید چراغ خانه کارگر ایرانی روشن شده و روشن بماند ولی در مقام عمل سستی به خرج می دهند و سخن اینست حتی اگر یک پیچ محصولی توسط دستان توانمند کارگر ایرانی بسته شده باشد خرید آن محصول بر محصول مشابه مونتاژ خارج ارجحیت داشته و خرید من و شما بوسه ای ایست بر آن دستان زحمت کش و خرید کاالای خارجی تیر خلاصی است بر امیدی که آن کارگر به آینده خود و تولید میهن عزیزمان ایران دارد.
در حوزه تولید کلیدهای لمسی، شرکت پارمیس با بها دادن به کیفیت محصول و با ایجاد باور در مورد توان مهندسین ایرانی در بازار ایران باعث شد تا مهندسین الکترونیک بسیاری پس از پارمیس، به این باور برسند که می توانند به عرصه تولید کلید های لمسی ورود نمایند و  آغازگر راهی شد که می تواند صنعت الکترونیک و صنعت هوشمند سازی کشورمان را در عرصه جهانی مطرح نماید .
حمایت من و شما و دیگر هموطنان وطن پرست ماست که می تواند با خرید هر کلید لمسی ایرانی بجای یک چراغ دو چراغ روشن نماید . یک چراغ در خانه خویش و یک چراغ در خانه و بر سر سفره کارگر ایرانی و اینجاست که نقش جدی تک تک ما در اشتغال ایران مشخص شده و می رود که با خرید کالای ایرانی و توسعه اشتغال، گامی بس ارزشمند در کاهش بیکاری و فقر و نا امنی در کشور عزیزمان برداریم.
.
 
.