آنچه باید معماران و طراحان داخلی در مورد کلید های لمسی پارمیس باید بدانند

خانه هوشمند پارمیس | کلید لمسی

آنچه باید معماران و طراحان داخلی در مورد کلید های لمسی پارمیس باید بدانند

آنچه باید معماران و طراحان داخلی در مورد کلید های لمسی پارمیس باید بدانند 1030 579 admin

برای معماران و طراحان حرفه ای فضاهای داخلی ، همواره استفاده از المان های خاص ، در طراحی فضا ، نقش و جایگاهی ویژه داشته و دارد . یک طراحی خوب ، برای یک پوستر و یا کاغذ دیواری و یا یک مدل خوب از قرنیز ویا نوعی خاص از کفپوش می تواند در ترکیبی حرفه ای ، جلوه ای متفاوت از طراحی را ایجاد و اوج خلاقیت و نقطه تمایز طراح را به نمایش بگذارد. دیگر المان ها نظیر پرده کلید های برق و غیره نیز ، در تکمیل فضا می تواند نقشی به سرا را بر عهده  گیرد . سال های سال است که کلید های برق از جنس پلاستیک تولید شده و خلاقیت قابل عرضه ای را در متریال و عملکرد آن شاهد نبوده ایم . کلید های لمسی پارمیس ، با پانل شیشه ضد خش ، تحولی بود که سال ها صنعت ساختمان انتظار آن را می کشید و هم اکنون این تحول شگرف ، مبدل به عنصری خلاق در طراحی های داخلی شده است . در ادامه، به نکاتی اشاره می گردد که به طراحان  کمک  می نماید که کاری را که به مشتری تحویل می دهند بتواند سال های سال بیانگر دانش ایشان در شناخت خلاق متریال و تجهیزات مناسب بوده و شناسنامه قابل ارائه ای باشد برای سالیان سال از کار و هنر متمایز ایشان .

پاره از این نکات قابل عرض به شرح ذیل می باشد :

  • در انتخاب کلید های لمسی دقت نمایید حتماً از کلید هایی استفاده نمایید که دارای پانل شیشه ضد خش بوده تا پس از یکی دوسال استفاده ، مشتری مجبور نباشد نمای پر از خط و خطوط و انواع خش را بر روی کلید های خود نظاره گر بوده و گلایه مند شما در انتخاب متریال گردد .

  • نظر به اینکه کلید های لمسی پارمیس دارای ریموت کنترل رادیویی هستند دیگر لازم نیست برای سهولت دسترسی ، در چهارگوشه سالن از کلید استفاده کرد و نمایی زشت از تعدد کلید ها به نمایش گذاشت . تمامی کلید ها به یک سمت سالن منتقل شده و با تجمیع ، ضمن کاهش تعداد کلید و هزینه ، می توان در صورت نیاز ، آنها را به نمایی پنهان نیز انتقال داد و توسط ریموت به کنترل نور کل فضا مبادرت کرد .

  •  زیبایی کلید ها و جنس درخشان شیشه ها در طراحی می تواند نقشی مکمل در حد یک تابلو هنری را به نمایش گذارد .

  • در صورتی که تعداد کلید در یک پروژه تعدادی قابل عرض باشد می توانید با هماهنگی با فروشنده و سفارشات شرکت پارمیس از رنگ و طرح های خاص برای پروژه مورد نظر استفاده کرد.

 در سبد محصولات پارمیس، کلید های مکملی چون ترموستات و کلید پرده برقی و صلیبی و انواع پریز برای ایجاد هارمونی هم رنگ با کلید های عادی قابل ارائه می باشد و پریزهای همرنگ  با پانل شیشه ضد خش در پروژه های خاص قابل ارائه است.

نظر به نظافت بسیار آسان و سریع کلید های پارمیس و ضد خش بودن آن ، نمای داخلی هیچ زمان بواسطه کثیفی کلید ها و یا خط و خش های موجود بر روی آنها تحت الشعاع قرار نگرفته و زیبایی سالیان مزیت اصلی کلید های لمسی ضد خش پارمیس می باشد.

شما می توانید هر گونه سوال دیگری در مورد کلید ها و تنوع رنگ آنها را با فروشندگان شرکت و یا پشتیبانی محصولات پارمیس در میان گذارده و از راهنمایی های ارائه شده  در جهت هرچه بهتر شدن اجرای خود بهره مند شوید.

ارتباط شما با ما باعث رشد روز افزون کیفیت محصولات ما شده و این ارتباط آنیست که ما همواره در جستجوی آن هستیم و از شما بابت آن پیشاپیش سپاسگزاریم.