کلید های لمسی هوشمند به زودی فراگیر می شوند

کلید های لمسی هوشمند به زودی فراگیر می شوند

کلید های لمسی هوشمند به زودی فراگیر می شوند 1920 1280 admin

کلید های لمسی هوشمند به زودی فراگیر می شوند

نسل جدیدی از کلید های الکترونیکی را کلید های لمسی تشکیل داده اند. با به وجود آمدن خانه های هوشمند ما بر این باوریم به زودی انقلاب کلید لمسی رخ می دهد و این کلید ها به سرعت جایگزین کلید های معمولی می شوند.

با وجود اینکه این محصول ، یک محصول جدید است اما در خانه های معمولی و هوشمند کاربرد دارد و می توان از آن استفاده کرد. این روزها هر کسی با هر سلیقه ای دوست دارد از امکانات مدرن در خانه خود استفاده کند. هر سال نزدیک عید همه ی ما یادمان می آید دستی به سر و روی خانه خود بکشیم. شاید چیزی که قرار است امسال چهره ی منزل شما را عوض کند جایگزین کردن کلید لمسی هوشمند پارمیس با کلید های معمولی منزلتان باشد.

مزایای استفاده از کلید لمسی هوشمند پارمیس 

  • از کلید های لمسی می توان در تمام قسمت های خانه استفاده نمود.
  • سهولت در نصب و اجرای آن با استفاده از قوطی های سنتی موجود در بازار
  • با استفاده از پوشش پنل شیشه ای روی کلید ها ، علاوه بر خاصیت ضد خش موجب انتقال سریع لمس توسط کاربران می شود.
  • طراحی داخلی کلید های لمسی به گونه ای است که قابلیت مقاومت بالایی را در برابر بار روشن شدن ناگهانی چندین لامپ به صورت همزمان دارا می باشد.
  • کلید های لمسی علاوه بر شیوه ی لمس مستقیم پل ها می توانند توسط ریموت کنترل و یا در خانه هوشمند، از روی مانیتور لمسی قابل دسترسی باشند.
  • کلید های ترموستاتیک نوع دیگری از کلید های لمسی هستد که قابلیت انتقال دمای محیط به پردازنده مرکزی سیستم جهت برنامه ریزی و نمایش دمای محیط را دارند .