چرا کلید لمسی پارمیس؟

خانه هوشمند پارمیس | کلید لمسی

چرا کلید لمسی پارمیس؟

چرا کلید لمسی پارمیس؟ 488 317 admin

شرح راه درازی که پارمیس تا رسیدن به قله های امروز پیموده است به راحتی و در قالب یک مقاله محدود میسر نیست ولی در ادامه، مطالبی اجمالی تقدیم می گردد که می تواند راهگشای شما در انتخابی هوشمندانه ، بجای خریدی پراز ابهام باشد.

 

  • پانل شیشه ضد خش و سکوریت شده :

پارمیس ، برای زیبایی منازل شما ، در تولید پانل کلید لمسی ، همواره از مرغوب ترین نوع شیشه موجود در بازار استفاده کرده و سعی می کند با استفاده از رنگ های با کیفیت درچاپ و انجام خدمات شیشه با دستگاه های پیشرفته ، زیبا ترین تولید را برای زیبا ترین خریداران فراهم نموده و همواره به زیبایی فضا و محیط زندگی شما متعهد باشد . شیشه های کلیدهای لمسی در آخرین مرحله و قبل از مونتاژ ، جدای از کنترل کیفی بر خط ، کنترل نهایی شده و حجم عمده آن به علت ظریف ترین لب پریدگی ها که شاید برای شما در نگاه نخست قابل تشخیص نباشد اسقاط می شود . تمامی این هزینه ها در تولید محصولات اعمال می شود تا محصولی به بازار عرضه شود که ضمن ایجاد افتخار برای تولید ملی ، باعث فخر مصرف کننده و خریداربه عنوان یک ایرانی باشد . جالب اینکه هم اینک بسیاری از فروشندگان داخلی و خارجی ، کلید های لمسی پارمیس را تحت عنوان محصولات اروپایی و یا آسیایی درجه یک به مشتریان عرضه می کنند .

 

  •   سال ها تجربه و فروشی وسیع و پر تیراژ در ایران و کشور های همسایه :

تا یک محصول به صورت تیراژ ، در طول سالیان به فروش نرسد نمی تواند ادعا کند که به بلوغ رسیده است و زمانی که تمامی بازخوردهای بازارسالیان فروش ، در تولیدات اعمال شود یک محصول واقعی و نهایی و بالغ به خریداران عرضه می گردد . طی این سال ها و در شرایط مختلف جوی و عملیاتی ، محصولات پارمیس سخت ترین آزمایش ها را پشت سر گذاشته و از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب کشور را فتح نموده است . چندین و چند باراصلاح تکنولوژی تولید و توسعه و بهینه سازی مدارات را پشت سر گذاشته و هم اینک دارای یکی از بهترین و قوی ترین تیم های مهندسی درهمه جوانب تولید در سطح کشور می باشد. پارمیس هم اینک ، یک محصول کامل و بالغ است و فاصله بسیاری از نمونه های دانشجویی تازه تولید گرفته است . باز هم متذکر می شویم که از نمونه ( سمپل ) تا محصول ( پروداکت ) راه درازی وجود دارد که یک مجموعه تولیدی حتماً باید با هزینه خدمات و تحقیق و توسعه از صندوق خویش و نه از جیب مشتری بپیماید و تا نپیموده است انگار که هیچ وجود ندارد .

 

  •  کیفیت در گروه پارمیس یک مسیر است نه یک هدف که همواره باید پیموده شود :

از ابتدای کار تا به امروز ، مدیران پارمیس همواره این شعار را سر لوحه کار خویش قرارداده اند و سعی نموده اند از خرید قطعات مرغوب تا ورود به انبار گرفته تا کنترل بر خط و کنترل نهایی محصول و خدمات و سازمان اداری و فنی و روش ها و تکنولوژی های به کار گرفته شده همواره ارتقاء را مد نظر قرارداده و استمرار در این ارتقاء را وظیفه خود و سازمان بدانند . هدف گروه پارمیس ، ورود قریب الوقوع به بازار جهانی ، با تکیه بر کیفیت رو به رشد همیشگی و توان مهندسین خلاق ایرانی و نوآوری روزمره می باشد و اطمینان دارد با اعتمادی که از هموطنان خویش جلب نموده است و با حمایت مستمر ایشان ، این هدف در آینده ای نه چندان دور محقق خواهد شد.

 

  • رضایت مندی مشتریان نیز همانند کیفیت در گروه خانه هوشمند پارمیس پایانی ندارد :

رضایت مندی مشتریان یکی از نتایج ملموس کیفیت بوده و نمود ثروت واقعی گروه می باشد . پارمیس همواره در جستجوی کوچک ترین نارضایتی مشتریان درجهت رفع بوده وتلاش می کند با رشد کیفی محصولات و پاسخگویی و پیگیری، موضوع نارضایتی را به صفر رسانده و زمانی مشتریانی داشته باشد که از حجم رضایت از محصولات مشعوف باشند . رضایت مندی بزرگترین ترویج محصول بوده و این نکته، باوریست که پارمیس سعی می کند به جای ترویج محصول، آن را به صورت مسمر در میان پرسنل و مدیران خود ترویج نماید .

 

  • خدمات عالی و تولید با کیفیت، هردو مکمل یکدیگر و از پایه های رضایت مندی خریداران می باشند :

تلاش گروه همواره در رشد سطح کیفی خدمات بوده و روش ها و مدل خدمات را همواره بهینه سازی می نماید. این بهینه سازی یک امر مستمر بوده و همراه با رشد کیفیت محصولات تعقیب می شود.

 

  • پشتیبانی جزء لاینفک کالا و حقی است که خریداران بر گردن مجموعه دارند :

کیفیت ، خدمات ، پشتیبانی و رضایت مندی برای گروه پارمیس ، واژه هایی نو و امروزی نبوده و نیستند. کالا در گروه پارمیس با تحویل شروع و با خدمات و ضمانت مطلوب و آموزش و پشتیبانی به کمال می رسد . نقطه صفر کار ما با خریداران فروش و تحویل کالا پس از فروش بوده و اینجاست که کار ما با انها شروع می شود . فروش صرف کالا در واقع فروش ناقص بوده و صرف ظاهر و فیزیک کالا در ادبیات بازار امروز ، هیچ ارزشی ندارد و نه رضایت مندی که پشیمانی مشتریان از خرید را به همراه خواهد داشت . مشتریان پارمیس همیشگی بوده و تا پایان عمر همراه گروه و مدیران و پرسنل گروه ، خدمتگذار ایشان هستند.

 

  • خرید قطعات به کار رفته در محصولات پارمیس از برترین برندهای بازار جهانی با بالاترین گرید کیفی :

مهم ترین بخشی که در امر کیفیت گروه پارمیس همواره مد نظر دارد خریدی با کیفیت بوده و آنجایی که مدیریت تدارکات گروه بداند با خرید مواد اولیه مرغوب نظیر خازن های ژاپنی می تواند سطح کیفیت محصولات خود را ارتقاء دهد از انجام آن کوتاهی نکرده و آن را پیگیری می نماید .

 

  •  فراگیری دانش روز و نوآوری بر پایه دانش روز جهانی ، ضامن رضایت مندی مشتریان از کالا و خدمات گروه است :

این مقوله درگروه پارمیس ، همواره مد نظر مدیران ارشد بوده و تحقیق و توسعه مستمر ، همواره در دستورالعمل بخش های مختلف گنجانده می شود . به نوآروی ها بها داده شده و مطالبه می شود و افول همواره پیش از تحقق ، با نوآوری مستمر پوشش داده می شود . این برند نه متعلق به سهامداران شرکت بلکه متعلق به هر ایرانی و هرخریدار و علاقه مند آن بوده و حفظ و رشد آن از وظایف غیر قابل کتمان مدیران ارشد شرکت می باشد.

 

  •  سلامت ، رفاه و آسایش و آرامش کاربران یکی از ارزش های گروه می باشد :

پارمیس شاخه اصلی تولیدات خود را بر بستر RF بنیان نهاده است . در تولید کلید های لمسی ریموت دار پارمیس ، به این علت از بستر RF استفاده شده است که سالم ترین نوع بستر ارتباطی این رده محصول در حال حاضر در جهان می باشد. پخش امواج در این بستر ، تنها زمانی اتفاق می افتد که شما فرمانی از طرف ریموت برای کلید ها ارسال می کنید ولی در دیگر انواع بستر ارتباطی کلید ها که تولید آنها برای گروه ، بسیار سهل الوصول می باشد هر کلید حکم یک مودم پرقدرت را پیدا می کند که به صورت دائم پخش امواج شدیداً مضر می کند و بسیاری از مشتریان بدون اطلاع از این خطرات و تنها برای بعض قابلیت های غیر ضرور این سیستم ها ، اقدام به خرید نموده و سلامت و آرامش خانواده خویش را در معرض خطری دائمی قرار می دهند . پارمیس تولید کلید لمسی بر پایه دیگر بستر های ارتباطی نظیر wifi-zwave-zigbee و … را صرفاً بر اساس سفارش تجار انجام داده و خود گروه آن را به مشتریان جهت خرید و نصب در محیط های مسکونی توصیه نمی کند .