پارمیس در نگاه متخصصین IOT

خانه هوشمند پارمیس | کلید لمسی

پارمیس در نگاه متخصصین IOT

پارمیس در نگاه متخصصین IOT 583 381 admin

شرکت خانه هوشمند پارمیس بهترین در تولید کلید های لمسی

حتما شما هم تابه حال نام اینترنت اشیا را شنیده اید، این تکنولوژی مهم تاکنون تحولات بزرگی را در عرصه های مختلف صنعت و ارتباطات بوجود آورده است اما شاید از مهم ترین کاربردهای آن که باعث راحت تر شدن هرچه بیشتر زندگی انسان شده است بتوانیم به هوشمند سازی ساختمان اشاره کنیم.  هوشمندسازی ساختمان که این روزها سر و صدای زیادی را در دنیای تکنولوژی به راه انداخته ، دارای شرکت های مختلفی دراین حوزه است که روزانه خدمات مختلفی را ارائه می کنند ، یکی از بهترین شرکت های هوشمند سازی ساختمان ، شرکت خانه هوشمند پارمیس است که با تولید کلید های لمسی تحولات بزرگی را در این حوزه بوجود آورده است، در ادامه با این شرکت بیشتر آشنا خواهید شد.

 

ماهیت شرکت خانه هوشمند پارمیس

گروه تولیدی خانه هوشمند پارمیس اولین شرکت در تولید کلید های لمسی ، با قابلیت از راه دور می باشد. در سال ۱۳۹۲ مهندسین متبحر و با انگیزه پارمیس پس از تلاش های فراوان در حوزه خانه هوشمند ، به عنوان اولین و برترین تولید کننده کلیدهای لمسی ، محصولات خود را در بازار عرضه کردند. شرکت خانه هوشمند پارمیس همزمان با پیشرفت تکنولوژی محصولات خودرا مطابق با این راهبرد پیش می برد و به دلیل داشتن یک شبکه قوی در فروش و خدمات پس از فروش توانسته ، سهم به سزایی در جلب اعتماد مشتریان و رضایت آنها داشته باشد.

 

ویژگی های کلیدهای لمسی خانه هوشمند پارمیس

کلیدهای هوشمند پارمیس می توانند به صورت همزمان توسط چهار ریموت ، کنترل و برنامه ریزی شوند به این صورت که هر دکمه ای از کلید را می توانید به هر دکمه ای از ریموت ارتباط دهید، بدون اینکه نیازی به وسیله ی واسطی مانند کامپیوتر داشته باشید و به راحتی کلیدها را توسط ریموت کنترل نمایید. یکی از بزرگترین ویژگی های کلید های لمسی شرکت خانه هوشمند پارمیس این است که می توانید آنها را به راحتی بر روی بسترها و سیم کشی های قدیمی ساختمان نصب کنید بدون اینکه نیاز باشد که سیم کشی های قبلی تخریب ویا ازبین بروند، به این ترتیب هزینه کمتری رابا نصب این گونه کلید ها در ساختمان خود متقبل خواهید شد.

تمامی قطعات الکترونیکی به کار رفته در کلید های لمسی خانه هوشمند پارمیس از استاندارد CE اروپا پیروی می کنند، داشتن این استاندارداز شرط های اصلی انتخاب قطعات الکترونیکی به کار رفته در کلیدهای لمسی پارمیس می باشد که باعث شده قطعات به کار رفته درآن از بهترین و مرغوب ترین قطعات الکترونیکی باشند. یکی دیگر از ویژگی های کلیدهای لمسی پارمیس قابلیت تنظیم آن در هر شهر و کشور باهر ولتاژ ورودی، جریان (متناوب یا مستقیم) و شرایط آب وهوایی است، بنابراین ورودی های مختلفبه هیچ عنوان نمی تواند، اختلالی را درسیستم ایجاد کند.

 

  • کلید های لمسی پارمیس دارای قابلیت کنترل از راه دور با برد ۵۰ متررا دارا می باشد وبدلیل استفاده ازفناوری از راه دور RF نیازی به قرار گرفتن مستقیم ریموت به سمت کلید هارا ندارد.
  • شرکت خانه هوشمند پارمیس برای جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان عزیز خود با قرار دادن گارانتی چهار ساله و همچنین دارا بودن ۱۰ سال خدمات پس از فروش ، شما را از خرید محصولات خود مطمئن خواهد کرد، بنابراین شما می توانید با خیال راحت خرید کنید و در صورت بوجود آمدن هر مشکلی از گارانتی و خدمات پس از فروش آن استفاده نمایید.