چگونه بهترین کلید لمسی را انتخاب کنیم؟

چگونه بهترین کلید لمسی را انتخاب کنیم؟

چگونه بهترین کلید لمسی را انتخاب کنیم؟ 1920 1280 admin

چگونه بهترین کلید لمسی را انتخاب کنیم؟

مهمترین نکته در انتخاب کلید لمسی ایرانی ، مشخص کردن هدف شما از اجرای کلید لمسی است .در واقع باید ابتدا مشخص کنید که چرا می خواهید از کلید لمسی استفاده کنید و یا اینکه چه انتظاری از اجرای کلید لمسی دارید آیا خانه ای سنتی با ظاهر ساده قدیمی می خواهید ، خانه ای ساده با ظاهری مدرن وشیک و یا خانه ای شیک و مدرن با امکاناتی لوکس و هوشمند می خواهید .

موضوع مهم بعدی محدوده بودجه شما برای امور هوشمندسازی ساختمان است .

اگر قصد دارید تغییری متفاوتی در ساختمان خود ایجاد کنید و دوست دارید ساختمانی ساده ولی با ظاهری شیک و مدرن داشته باشید یکی از گزینه های پیش روی شما استفاده از کلیدهای لمسی است این کلیدها را جایگزین کلیدهای قدیمی خود می کنید ولی علاوه بر عملکرد لمسی آنها از ظاهر لوکس و مدرن آنها نیز استفاده کرده و دکوراسیون منزل را نیز جدید و به روز کار می کنید .

همچنین شما می توانید بجای استفاده از کلیدهای لمسی ساده از کلیدهای لمسی ریموت دار استفاده کنید تا از قابلیت کنترل توسط ریموت نیز بهره ببرید تا علاوه بر افزایش زیبایی منزل یک عملکرد کاربردی و بسیار مفید را نیز به امکانات منزل افزوده باشید .

شما کافیست یک برند معتبر کلید لمسی را انتخاب کنید و اجرای پروژه را به شرکت پارمیس به عنوان اولین تولید کننده کلید لمسی ایرانی واگذار کنید. برای خرید کلیک لمسی پارمیس کلیک کنید .

 فقط دقت داشته باشید در انتخاب برند کلید لمسی هوشمند نکات زیر را مد نظر قرار دهید :

  • کیفیت محصول و کارایی کار آمد کلید لمسی

باید کلیدهای لمسی دارای کیفیت بالایی باشند چرا که باید چندین سال به درستی عمل کنند و مشکلی برایشان ایجاد نشوند .

  • گارانتی و خدمات معتبر کلید لمسی

باید کلید لمسی که انتخاب می کنید دارای گارانتی و خدمات بسیار معتبر و در دسترس باشد و در سریع ترین زمان بتواند پاسخگوی مشتری باشد .

  • امکانات بالای کلید لمسی

کلید لمسی منتخب باید علاوه بر موارد فوق دارای ظاهری بسیار لوکس و مدرن و امکاناتی خاص و پر کاربرد باشد .
برای مشاوره رایگان در زمینه انتخاب بهترین کلید لمسی با مشاوران پارمیس تماس بگیرید .

  • خدمات پس از فروش کلید لمسی

برخلاف کلیدهای روشنایی سنتی که ساختار و مکانیزم عملکرد نسبتا ساده ای دارند، کلیدهای لمسی (هوشمند) مکانیزم عملکرد و ساختار الکترونیکی پیچیده ای دارند. از اینرو ممکن است در طول عمر مفیدشان دچار مشکلاتی بشوند و نیاز به تعمیر یا … پیدا کنند. با توجه به هزینه پرداخت شده برای این کلیدها ، تعویض کردن کلید معیوب هزینه بالایی دارد.

بنابراین بهتر است کلیدهایی را خریداری کنید که دارای خدمات پس از فروش واقعی و مطمئن هستند. کلید های لمسی پارمیس با خدمات پس از فروش حرفه ای پاسخگوی نیاز شما هستند.

  • تکنولوژی به کاربرده شده برای محل های لمس کلید لمسی 

نکته یعدی که هنگام خرید کلید لمسی باید به آن توجه کنید، تکنولوژی محل لمس است. صفحات لمسی تکنولوژی های متفاوتی دارند. بهترین نوع صفحات لمسی، صفحات لمسی خازنی هستند؛ بنابراین بهتر است کلیدهای با صفحه لمسی خازنی تهیه کنید.

  • خرید کلید لمسی با طراحی متناسب با سلیقه شما

برخی از تولیدکنندگان کلید لمسی ،  طراحی های متنوعی برای ظاهر کلید ارائه می کنند و برخی دیگر تنها یک یا دو مدل به بازار عرضه کرده اند. اما تعداد کمی از تولیدکنندگان قادرند محصولات سفارشی متناسب با سلیقه مشتری تولید کنند. چنانچه به ظاهر کلیدها اهمیت می دهید ، بهتر است خرید کلید لمسی را از این تولیدکنندگان انجام دهید. کلید لمسی پارمیس نیازهای روز بازار را شناسایی و با تنوع بالای خود به عنوان برترین تولید کننده کلید لمسی ایرانی شناخته شده است .

  • نصب آسان کلید لمسی

نصب برخی از کلیدهای لمسی (هوشمند) نیاز به خرابکاری دارد. چنانچه کلید به گونه ای طراحی شده باشد که در قوطی کلید خاصی قابل نصب باشد، برای نصب کلید در ساختمان های در حال استفاده ، نیاز به تخریب و عوض کردن قوطی کلید است. اما برخی تولیدکنندگان کلیدهای لمسی (هوشمند) تولید می کنند که در همه قوطی کلیدها قابل نصب و بهره برداری است. پس اگر برای ساختمان در حال استفاده می خواهید کلید لمسی (هوشمند) بخرید به دنبال محصولاتی باشید که در قوطی کلیدهای سنتی نیز قابل نصب باشند.

  • توان مصرفی کلید لمسی

با توجه به مدارات الکترونیکی استفاده شده در کلید لمسی (هوشمند) بر خلاف کلیدهای سنتی ، این کلیدها توان الکتریکی مصرف می کنند.

چنانچه کلید لمسی (هوشمند) از طراحی خوبی برخوردار نباشد یا قطعات غیر استاندارد و پر مصرف در آن به کار برده شده باشد، توان مصرفی زیادی خواهد داشت.

  • کلید لمسی (هوشمند) استاندارد بخرید

متاسفانه اغلب برندهای موجو در بازار محصولات استاندارد عرضه نمی کنند. در زمینه تولید محصولات الکترونیکی استانداردهای بین المللی و داخلی زیادی وجو دارد.

شاید برخی ها معتقد باشند که استاندارد بودن محصول اهمیت چندانی ندارد اما استاندارد بودن محصولات الکترونیکی مستقیما با سلامتی شما در ارتباط است. به عنوان مثال اگر یک محصول الکترونیکی میزان تشعشعی بیش از حد استاندارد داشته باشد، در دراز مدت باعث بروز مشکلاتی برای افراد خانواده می شود. بنابراین بهتر است هنگام خرید کلید لمسی ، محصولاتی را خریداری کنید که استانداردهای بین المللی و ملی را پاس کرده اند. کلید لمسی پارمیس مجوزها و استانداردهای کیفی را در بالاترین سطح دریافت نموده است و پاسخگوی کیفیت کلید لمسی می باشد.

  • خرید کلید لمسی از تولیدکنندگان ایرانی 

کلید لمسی پارمیس با تکیه بر دانش متخصصان داخلی با بهترین کیفیت تولید و در کلیه شهرهای ایران اجرا شده است .